قالب سبز


79 دانلود
دانلود بازی و نرم افزار و فیلم
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان 79 دانلود و آدرس 79download.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





مطمئنا همه شما نرم افزار فوق العاده winrar را در ویندوز و PC می شناسید . حالا کمپانی RARLAB دست به ساخت نسخه اندرویدی از این نرم افزار فوق العاده زده است که آخرین نسخه از آن از همین پست از سایت Apktops قابل دانلود است .


ویژگی ها :

** ساخت فایل های فشرده RAR و ZIP
** بازکردن فایل های فشرده RAR, ZIP, TAR, GZ, BZ2, XZ, 7z, ISO, ARJ
** قابلیت Repair فایل های RAR و ZIP
** قابلیت بنچمارک (سازگار با قابلیت بنچمارک WinRAR)
** Recovery Record، حجم فایل های عادی و ریکاوری شده، رمزگذاری، آرشیو های مطمئن
** استفاده از دستور UnRAR برای تمام نسخه های RAR حتی نسخه اخیر RAR5

این نرم افزار را به تمام دارندگان گوشی های اندرویدی پیشنهاد می کنیم که آخرین نسخه از آن را می توانید از ادامه مطلب همین پست دانلود نمایید .

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 8 اسفند 1392برچسب:, ] [ 17:4 ] [ مهدی ]

حتما سرویس محبوب و بی نظیر گوگل ارت را می شناسید !؟ همان سرویسی که با آن می توانید تمام مکان های جهان را به صورت آنلاین با تصاویر واقعی مشاهده کنید. این سرویس امکاناتی را در اختیار کاربران قرار می دهد که مشاهده ی اطلاعات جغرافیایی جهان بپردازید و در فضای مجازی به همه جای زمین پرواز کرده و تصاویر ماهواره‌ای ، نقشه ها ، پستی و بلندی‌ها ، ساختمان‌های سه بعدی ، کهکشان‌های خارج از جو زمین و ژرفای اقیانوس‌ها را مشاهده کنید !

نسخه های مختلف برنامه ی Google Earth برای انواع سیستم عامل از جمله ویندوز ، مک ، لینوکس ، آیفون و اندروید منتشر شده است و ما در این ساعت از فارسروید جدیدترین ورژن آن را برای اندروید قرار داده ایم که با ان می توانید به کاوش سرزمین های دور دست بپردازید و جهان را در دست خود بگیرید ! این برنامه نیز امکاناتی را برایتان ایجاد می کند که به مشاهده ی هواپیماهای در حال پرواز و یا زلزله در زمان واقعی بپردازید.

با استفاده از بخش tour guide می توانید به راحتی مکان های مختلف را کشف کنید و لحظات هیجان انگیزی را در گوشی خود به ارمغان بیاورید. تمام شهرهای جهان از جمله سانفرانسیسکو ، بوستون و رم را می توانید به صورت سه بعدی مشاهده کنید.

برخی از قابلیت های برنامه Google Earth :

* حرکت دادن کره ی زمین با انگشتان خود

* قابلیت زوم با درصد بالا برای مشاهده ی دقیق تر

* مشاهده و دریافت اطلاعات مربوط به خیابان ها و مسیرهای حمل و نقل

* سفر به گذشته و بازدید از بناهای قدیمی و مشاهده تغییرات زمین مانند گسترش شهرها

* آگاهی از تغییرات آب و هوا و جانداران در معرض نابودی

* گشت و گذار در اقیانوس‌ها و بستر دریاها و نقاط موج سواری

* مشاهده ی مدل‌های سه بعدی از سفینه‌های فرود آمده روی ماه

جدیدترین نسخه ی اپلیکیشن Google Earth را که امروز منتشر شده است را برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم که با یک کلیک می توانید آن را از فارسروید دریافت کنید …

تغییرات نسخه ی v7.1.3.1255 :

* افزوده شدن امکان مشاهده عکس های خود در + Google

* بهبود عملکرد و رفع مشکلات

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.


ادامه مطلب
[ سه شنبه 6 اسفند 1392برچسب:, ] [ 19:37 ] [ مهدی ]

توسط برنامه جالب Whistle Android Finder pro v4.7 که برای گوشی های آندروید Android نسخه ۲٫۱ و بالاتر می باشد می توانید با سوت زدن گوشی آندروید خود را بیابید برای این کار تنها کافی است برنامه را نصب نمایید و تنظیمات را فعال سازید امیدواریم این برنامه آندروید مورد قبول شما واقع گردد.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.


ادامه مطلب
[ سه شنبه 17 دی 1392برچسب:, ] [ 12:7 ] [ مهدی ]

Mozilla FireFox یکی از محبوب ترین مرورگرهای دنیا محسوب می شود که هم اکنون رقابت شدیدی با گوگل کروم دارد. فایرفاکس به دلیل افزونه ها و قدرت شخصی سازی توانست بر اپرا چیره شود و هم اکنون بایستی بر سر سرعت و کارآمدی با کروم رقابت جدیدی را شروع کند. فایرفاکس جز اولین مرورگرهای است که از قابلیت Tabbed Browsing استفاده کرد و از طرفی از نظر ظاهر یکی از زیباترین مرورگرها محسوب می شود و باتوجه به وجود افزونه ها میتواند زیباتر و شخصی تر نیز شود. فایرفاکس از باز شدن صفحات وب مشکوک نیز خودکاری میکند. فایرفاکس از نظر سرعت جز سریعترین محسوب می شود. این مرورگر در ابتدا سعی میکند با بارگزاری متن و قالب جزئی کاربر را مشغول به بررسی صفحه کند و سپس به تدریج بسته به سرعت اینترنت وی دیگر عناصر مانند عکس ها و ویدیوها را بارگزاری کند. فایرفاکس به دلیل استفاده بیش از حد از منابع کامپیوتر مورد هجمه کاربرانش قرار داشت که این مورد در چند نسخه اخیر کمتر دیده می شود و از نظر کارکرد نیز یکی از سریعترین مرورگرها محسوب می شود. با فایرفاکس یک مرورگر سریع ،امن و قدرتمند دراختیار خواهید داشت.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.


ادامه مطلب
[ دو شنبه 16 دی 1392برچسب:, ] [ 15:32 ] [ مهدی ]
صفحه قبل 1 صفحه بعد
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو مطالب
دی 1392
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 18
بازدید کل : 20397
تعداد مطالب : 26
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1


Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت


کد حرکت متن دنبال موس